Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Ett år äldre

Av bylla - 18 juli 2010 09:50

Ja så har man gjort bort årsdagen, inte klokt va tätt de kommer nu för tiden.

Sol. kom nån dag före så jag hade ingen tårta att bjuda henne på.

På födelsedagen fick jag  besök av 3 av mina 4  barn, underbart. Hel. var i stugan men hon ringde naturligtvis.

Bjöd på smörgåstårta och jordgubbstårta och fick blommor och presenter. Min systerdotter var också förbi och min goda vän K. kom in på kv'ällen.

På eftermiddagen hade jag så mycket tårta kvar så jag ringde till min goa dotterson Jim och bad honom hjälpa mej med rensningen av tårtfatet. Ja inga problem, vilken 17-åring älskar inte tårta?


Har inte gjort något spec. Jag är fortfarande gräsänka. och varmt är det. Igår tog jag bilen och for upp till svärmors grav med lite blommor och gick och strosade lite. Det är så rofyllt bland alla träd och blommor, men kanske i varmaste laget.


Idag är det mulet för första gången på flera veckor. Det har regnat inatt, men ingen åska har jag hört.

Vi hörs nån dag.




 
 
Ingen bild

solan

19 juli 2010 06:50

Så bra att jag kom nån dag tidigare så det det inte fanns nån tårta, för min karaktär är inte av det slaget att jag kan låta bli, har lite problem med vikten som du vet.Vi hade trevligt ändå, man far ju inte enbart för fika. Kul att du hade mycket besök, det är ju alltid roligt.
Jo, åren går fort nu för tiden de har även jag märkt,va beror de på?
Ha de så gott i sommarvärmen.

 
av irja

av irja

24 juli 2010 17:24

Kära Byllan !!!
Grattis så här i efterskott,ser att du fich en fin dag.....skönt att du fick din beandling,det värsta är ju med alla dessa förhoppningar, som gör en så besviken.......
EN liten hyllning från mig i efterskott......

HÄR kommer en hälsning från mig kära du,
SOM hoppas du firar att livet är nu,
OCH ta vara på dagen när du nu fyller ÅR.....
FÖR idag,är imorron,igår.....FÅNGA DAGEN.....
KRAM IA,,,,,HA DET BÄST KÄRA DU OCH NJUT AV
SOMMARVÄRMEN.....vi hörs snart igen

http://40-talisten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bylla - 9 november 2010 12:15

Hej på er om nån mot förmodan har klickat in på min blogg. Nu tänker jag avsluta bloggandet eftersom jag aldrig har nåt intressant att skriva om. Det händer liksom inget i mitt liv som är värt att berätta. Jag kör väl en vända med vädret då: Mule...

Av bylla - 8 oktober 2010 11:51

Fredag som är dimmigare än allt dimmigt. Man ser inte mer än 50 meter framför sig.Tur att man inte ska ut med bilen idag. Nu har jag gjort klar min behandling för denna gång. Det är bara röntgen och slutbesiktningen hos läkaren som är kvar. Får hop...

Av bylla - 26 september 2010 12:28

Äntligen!! Nu känner jag igen mej själv, har nästan varit golvad i en och en halv vecka, illamående, huvudvärk trött, ja hängig i största allmänhet. Att jag känner mej på bra humör kan ju faktiskt bero på vädret också, Hög klar kall luft och strå...

Av bylla - 15 september 2010 16:33

Usch och fy vad jag har varit lat med att skriva. Det har ju inte hänt något särskilt i mitt liv. Har varit i stugan och plockat bort lite grejder, Tömt odlingslådorna och satt in fönstren. Dessutom plocka ca 7 liter lingon. Jag tror att jag har da...

Av bylla - 30 augusti 2010 11:45

Hej igen. Det har gått några dagar sen jag skrev i bloggen och det beror nog på att jag inte mått så bra. I början på förra veckan fick jag min 4:e behandling och sen har det varit lite upp och ner, med illamående och huvudvärk. Men det finns rolig...

Ovido - Quiz & Flashcards