Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Lätt som en plätt

Av bylla - 9 augusti 2010 15:38

Så har jag besiktat bilen idag. Den bara g l e d  igenom, ja fast det var ju 2 lampor som inte lyste, men inget allvarligt fel.

Det är så jäkla skönt att ha det gjort.

Ute är det kvavt och varmt men ingen sol, det är väl höst nu kan jag tro, snart ialla fall.

När jag skulle logga in på bloggplatsen så tog det tjugo !!! minuter, jag höll på att bli tokig. Tänkte : jaha, nu är datorn paj, men sen såg jag att det var fler bloggare som haft det segt att komma in idag.


Igår var jag och testade svinryggsfrisyr på dotra, Jag kan inte men jag gjorde tre försök och det sista blev inte så tokigt. Hon ska på bröllop på lördag och jag lovade att fixa hennes hår. Det kanske hade varit lättare att göra en FaraDiba frisyr istället. Det hade jag ju själv när jag var ung och grön. Herregud vilket jobb att toupera(?) håret och vad det slet på hårstråna. Jaja, det är historia nu.


Har bakat bullar i em. så kom hit på kaffe.

Hej

 
 
Ingen bild

Solan

14 augusti 2010 08:27

Grattis till bilens friskhetstecken Nu är det min tur eller otur den 31aug. Håll alla tummar och tår som du har.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bylla - 9 november 2010 12:15

Hej på er om nån mot förmodan har klickat in på min blogg. Nu tänker jag avsluta bloggandet eftersom jag aldrig har nåt intressant att skriva om. Det händer liksom inget i mitt liv som är värt att berätta. Jag kör väl en vända med vädret då: Mule...

Av bylla - 8 oktober 2010 11:51

Fredag som är dimmigare än allt dimmigt. Man ser inte mer än 50 meter framför sig.Tur att man inte ska ut med bilen idag. Nu har jag gjort klar min behandling för denna gång. Det är bara röntgen och slutbesiktningen hos läkaren som är kvar. Får hop...

Av bylla - 26 september 2010 12:28

Äntligen!! Nu känner jag igen mej själv, har nästan varit golvad i en och en halv vecka, illamående, huvudvärk trött, ja hängig i största allmänhet. Att jag känner mej på bra humör kan ju faktiskt bero på vädret också, Hög klar kall luft och strå...

Av bylla - 15 september 2010 16:33

Usch och fy vad jag har varit lat med att skriva. Det har ju inte hänt något särskilt i mitt liv. Har varit i stugan och plockat bort lite grejder, Tömt odlingslådorna och satt in fönstren. Dessutom plocka ca 7 liter lingon. Jag tror att jag har da...

Av bylla - 30 augusti 2010 11:45

Hej igen. Det har gått några dagar sen jag skrev i bloggen och det beror nog på att jag inte mått så bra. I början på förra veckan fick jag min 4:e behandling och sen har det varit lite upp och ner, med illamående och huvudvärk. Men det finns rolig...

Ovido - Quiz & Flashcards