Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Frisk och kry

Av bylla - 26 september 2010 12:28

Äntligen!!

Nu känner jag igen mej själv, har nästan varit golvad i en och en halv vecka, illamående, huvudvärk trött, ja hängig i största allmänhet.

Att jag känner mej på bra humör kan ju faktiskt bero på vädret också, Hög klar kall luft och strålande sol och nästan ingen vind.


Som förstås så har inte mycket hänt sen sist, men om detta väder fortsätter ska jag till stugan imorron en eller två dagar.  Det sämsta den här årstiden är att det blir  väldigt långa kvällar eftersom det är svårt att läsa i stearinljussken eller med fotogenlampa. TV:n har inte tillräckligt starka batterier för att det ska gå att titta flera timmar. Nästa år ska vi skaffa nya batterier. De laddas med solcell.


Det blir nog sista gången för i år som jag åker ut.

Hej då

 
 
av irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av irja

29 september 2010 23:45

Kära Byllan !!!
Hösten är vacker och skönt att andas in friskare luft, fint stugväder,man vill hålla kvar de ljuvliga dagarna var man än befinner sig,,,Har börjat också med fönsterputsning, bäst att passa på ,innan det blir för kallt, det är en del att göra innan 16 fönster är klar, nu har jag bara 11 fönster kvar, det går fram sakta men säkert....
HA en skön vecka i stugan vännen..... och FÅNGA DAGEN....KramiZ IA......

http://40- talisten bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bylla - 9 november 2010 12:15

Hej på er om nån mot förmodan har klickat in på min blogg. Nu tänker jag avsluta bloggandet eftersom jag aldrig har nåt intressant att skriva om. Det händer liksom inget i mitt liv som är värt att berätta. Jag kör väl en vända med vädret då: Mule...

Av bylla - 8 oktober 2010 11:51

Fredag som är dimmigare än allt dimmigt. Man ser inte mer än 50 meter framför sig.Tur att man inte ska ut med bilen idag. Nu har jag gjort klar min behandling för denna gång. Det är bara röntgen och slutbesiktningen hos läkaren som är kvar. Får hop...

Av bylla - 15 september 2010 16:33

Usch och fy vad jag har varit lat med att skriva. Det har ju inte hänt något särskilt i mitt liv. Har varit i stugan och plockat bort lite grejder, Tömt odlingslådorna och satt in fönstren. Dessutom plocka ca 7 liter lingon. Jag tror att jag har da...

Av bylla - 30 augusti 2010 11:45

Hej igen. Det har gått några dagar sen jag skrev i bloggen och det beror nog på att jag inte mått så bra. I början på förra veckan fick jag min 4:e behandling och sen har det varit lite upp och ner, med illamående och huvudvärk. Men det finns rolig...

Av bylla - 23 augusti 2010 13:48

Jo det var ju det här med gelekoket. Det gick åt pipan första gången så det blev 2 saftflaskor istället. Plockade mer vinbär, både svarta och röda och gjorde ett nytt försök. Och det lyckades, haleluja. Idag har jag kokat lingongele av 2 liter, gjo...

Ovido - Quiz & Flashcards