Alla inlägg den 9 november 2010

Av bylla - 9 november 2010 12:15

Hej på er om nån mot förmodan har klickat in på min blogg.

Nu tänker jag avsluta bloggandet eftersom jag aldrig har nåt intressant att skriva om. Det händer liksom inget i mitt liv som är värt att berätta.

Jag kör väl en vända med vädret då: Mulet,  väntar på snöstorm i natt och det är ca - 2 nu.

Har tagit min dagliga promenad, om man kan kalla det så. Det är inte så långt jag går, ca 15 min,  men det blir längre och längre för varje dag och jag orkar mer och mer. Det får man ju vara tacksam för.

Sen jag skrev sist har jag hunnit vara inlagd på las. Hade nån infektion i kroppen så jag tappade all ork. Det är den jag försöker hitta nu.

Nu slutar jag, dyker kanske upp igen om det mot förmodan skulle hända något speciellt som jag vill berätta om.

Ha det!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards